شهید مهدی روشن طلب

شهید مهدی روشن طلب

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است



به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، روزبه استاندار قزوین، سردار میر حیدری فرمانده نیروی انتظامی، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، سرهنگ کرمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر، حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران و درگاهی مشاور استاندار در امور ایثارگران  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان که در این عرصه به درجه ایثار نائل شدند دیدار و گفت و گو کردند.
اولین دیدار با خانواده شهید مهدی روشن طلب صورت گرفت که در منطقه مرزی در سیستان و بلوچستان و در مبارزه با قاچق چیان و عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در آبان ماه سال 90 به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مادر شهید در این دیدار خطاب به جوانان گفت: شما جوانان امروز باید راه این شهیدان را ادامه دهید و در قبال خون پاک شهدا و جانبازان مسئولید و نباید خون این عزیزان پایمال شود.
دومین دیدار با خانواده جانباز مهدی خوبان بود که در یک عملیات مبارزه با عاملان توزیع مواد مخدر در منطقه خرمن سوخته قزوین به درجه جانبازی نائل آمد.
استاندار در این دیدار ضمن تشکر و سپاس از تلاش های ایشان گفت: موفقیت آقایان در هر حوزه ای مرهون همسران همراه است که می توانند در عرصه های خارجی درخشش و موفقیت کسب کنند.
مهدی خوبان در این دیدار گفت: پشتیبانی بسیار خوب و همکاری همه مسئولین عامل موفقیت در عملیات های موفق در قزوین است.
دیدار سوم استاندار و هیات همراه با جانباز 70 درصد مالک اشتر حیدری بود که در سال 60 در منطقه مهاآباد به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
جانباز حیدری در این دیدار گفت: این آرامش را که امروز در کشور شاهد هستیم مدیون خون شهدا، ایثارگران و تلاش همه مسئولینی هستیم و باید قدر این آرامش را بدانیم.


بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین

استانداری استان قزوین

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۲
مهدی روشن طلب